Szanowni Pacjenci! W ostatnim czasie zmuszeni jesteśmy do kontaktu między sobą tylko za pomocą telefonów. Porady telefoniczne stosunkowo mało popularne wśród Naszych pacjentów w 2019 roku, stały się praktycznie jedyną możliwą formą kontaktu z lekarzem, pielęgniarką i położną od czasu ogłoszenia stanu pandemii.
W całym 2019 roku udzieliliśmy łącznie 294 lekarskich porad telefonicznych, zaś od 23.03.2020 mamy „na koncie” 392 lekarskie porady telefoniczne. To o 98 porad więcej w bardzo krótkim okresie czasu. W 2019 przypadało przeciętnie 1,56 lekarskiej porady telefonicznej na dzień pracy przychodni, a obecnie jest to 39.2 porady na dzień.
Dzięki poradom telefonicznym można między innymi:
- uzyskać poradę lekarską, pielęgniarską oraz położnej środowiskowej
- uzyskać kod e-recept
- uzyskać zwolnienie lekarskie jeżeli jest to uzasadnione stanem zdrowia
- uzyskać zaświadczenie o stanie zdrowia na podstawie dokumentacji medycznej
Ponieważ jest to jedyny możliwy obecnie sposób na uzyskanie porady, nauczmy się z niego korzystać. Zachęcamy wszystkich, którzy posługują się komputerem do wypełniania formularzy do kontaktu w zakładce „E-Zdrowie„. Osoby młodsze proszone są o pomoc starszym rodzicom i dziadkom w celu korzystania z „Porad telefonicznych„. Zachęcamy do poświęcenia czasu na konfigurację Profilu Zaufanego i Internetowego Konta Pacjenta– teraz mamy na to czas!
Aby ułatwić rejestrację porad telefonicznych przez nasze formularze na urządzeniach mobilnych , na czas pandemii będzie ona dostępna zawsze jako pierwszy wpis aktualności.